17.11.2010 г.

Шестоъгълна оригами кутия

Наближава декември, а покрай него и всякакви празници и вече осезаемо се усеща настъпващата треска за измисляне, купуване и майсторене на подаръци. Та в тази връзка, а и защото сатийката ми за оригами обиците все още не е готова, днес ви представям една интересна кутийка, която може да ви свърши доста добра работа за подарък или за прибиране на дребни джаджи.



За тази кутийка ще ви трябват 12 квадратни листа хартия (6 за кутията и 6 за капака), като за да се получи шарката на капака, хартията трябва да е в различни цветове от двете страни. На снимката по-горе виждате една кутийка, която направих от опаковъчна хартия - работи се малко по-трудно с нея, защото е тънка и хлъзгава, но път резултатът е доста добър.
Видео инструкциите са в две части - първата представя изробатката на самата кутия и втората - на капака. Ориентировъчно казвам, че от квадрати със страна 15 см се получава кутия с диаметър около 11 см и височина около 5 см (поне според този сайт е така, аз не си спомням какви квадрати съм използвала).


2 коментара:

  1. Много обичам кутийките, но тази още не съм я правил. Ще се пробвам тия дни. Едни от най-добрите модели за кутийки са на Томоко Фусе :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Съмсем съм съгласна. Тя е майсторка на кутийките и завъртяните неща. :)

    ОтговорИзтриване