11.11.2010 г.

Крафтаджии и не-крафтаджии, споделете мнение!

Отново съм го ударила на мързел и разни други занимания и все не стигам до блога. Сега обаче пиша "по необходимост", защото ми е нужно вашето мнение!

Отвори ми се възможност да се включа в един арт каталог със свои оригами подаръци, но е важно да подбера подходящи модели, които да представя поне като мостри. И тъй като идеята е тези неща да се продават, ще съм ви безкрайно благодарна да отделите малко време, да разгледате творенията ми и да споделите кои модели ви правят най-силно впечатление, кои бихте купили (теоретично) за подарък и изобщо всякакви мнения, критики и размишления ще ми бъдат от полза, за да подбера неща, които наистина ще представляват някакъв интерес. 
Снимките на нещата ми можете да разгледате тук.

Благодаря предварително на всички, пуснали коментар! :)

7 коментара:

  1. Аз лично бих си купила лебедите, кактуса и от малките сладки подаръчни кутийки! Успех в начинанието!

    ОтговорИзтриване
  2. На мен ми харсват червено-черната,синята kusodama, кутийките за бижута и kusodama crane. Късмет.
    Всички сме луднали по черно и червено.

    ОтговорИзтриване
  3. Червено-черната кусудама е задължителна. Класа носи просто, а и наскоро тези цветове си бяха на уеб-мода =D
    Поради стилността си, също така черно-бялата и синята.
    Ако ще си на щанд, поне едно патешко трябва да има, и няколко жабки.
    Тетрахедрата е жестоко творение като сложност, но нз дали и то няма да е по-готино в по-изчистени и контрастни цветове.
    Level 1 Menger Sponge + Hydralisk RULEZ =D за момченца
    и Kusudama Passiflora за момиченца =D

    ОтговорИзтриване
  4. Червено - черната,с кутийката,Gentle Roses,Pinky Breeze,Bellflowers,Black & White,Pinky Love

    ОтговорИзтриване
  5. Taka vsi4ki mi haresvat, no ot tqh bih izbrala po prilojimite .. koito mogat da bydat hem suveniri, hem da sa kato - postavka za molivi, obi4ki, tova za telefonite :) znaesh az obcham prilojimite neshta :)

    ОтговорИзтриване
  6. Според мен изложи максимален брой от нещата си, те всичките са красиви и един опитен търговец на такива неща трябва да може да те упъти какво къде може да се приложи. Аз това, което виждам от пръв поглед е, че лебеда и кактуса могат много добре да служат на кетъринг фирми и за украси за сватби и други тържества - пробвала ли си? Същите могат да се използват и в детски театър! Според мен потенциала им като декор е огромен!
    Иначе за останалите - по приоритети според мен са всички, които може да се направят на украса за елха, след това бижутата и кутиите за подаръци!
    Успех ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  7. Много ви благодаря за съветите и коментарите, определено ми бяха от полза! :)))

    ОтговорИзтриване