22.11.2010 г.

"Нещо за нещо"

Включвам се в Игра № 7 на Arty-mark с едни бивши кутии от шоколадови пурички и оригами коледни играчки.  Пускам ги на едно място за по-пригледно, но иначе си участват поотделно. За интересуващите се - по-долу давам и малко инфо за нещата. ;)


По едно време бях голяма пуричкоманиачка и не преставах да хрупам и в един момент се усетих, че бюрото ми е затрупано от празни кутии, които ми е жал да хвърля. Та запретнах ръкави (доколкото може да се запретне тениска с къс ръкав) и измайсторих две касички и една саксия (за съжаление обаче цветето вече беше пътник и не издържа дълго). "Технологията" е от проста по-проста - няколко слоя хария и боички. В правенето на морската касичка използвах намачкана хартия, за да стои по-вълнисто. За саксията пробвах с флумастри върху намокрена хартия и резултатът много ми харесва. Фона направих като оцветих една салфетка с маркер, намокрих я леко и я ползвах като тампон за туширане... или нещо такова - няма ме в терминологията. Както и да е, превенето им беше много забавно и не особено трудно, така че ако ви попадне подобна кутия, вече знаете какво да правите с нея. ^^


Колкото до играчките за елха, това са все оригами, които съм представяла в блога - спиралите на Томоко Фусе и висулки от Сонобе елементи. Коледните играчки всъщност бяха предшественик на идеята за оригами обици и се изработват по същия начин, само че в по-голям размер и с повече брокат и лак.
Снимките са от миналата Коледа, съжалявам за лошото качество.

2 коментара:

  1. Играчките са много интересни, изключителни са направо. Благодаря ти от сърце, че участва в играта и че сподели с нас тази красота!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз благодаря за чудесната тема и милите думи. :)

    ОтговорИзтриване