11.10.2010 г.

Оригами "Астра" (кусудама


Както обещах, ето инструкциите и за тази прекрасна кусудама. Имайте предвид, че не е за начинаещи и че частите "слънца" могат стабилно да ви изнервят. Така че помислете малко, направете няколко пробни части на чернова и чак тогава преценете дали наистина ви се захваща. Успех на мераклиите!



Такааа... тази кусудама се прави от два типа части - "слънца" (както аз ги наричам) и "пирамиди". Основният сглобяващ модул са триъгълните пирамидални части, за които ще ви трябват 8 правоъгълника със съотношение на страните 2:1. Слънцата се правят от 6 квадрата, които трябва да са със страна колкото дългата страна на правоъгълниците. За най-лесно си пригответе 6 + 4 еднакви квадрата и просто срежете четирите наполовина. Между другото, за пирамидалните елементи можете да използвате и квардрати, които да са 1/4 от квадратите за "слънцата". Т.е. режете два големи квадрата на 4 по-малки. Но ако ви е объркващо, ползвайте си правоъгълници като във видеото.
Теоретично за сглобяването може и да не използвате лепило, но е препоръчително, за да се получи по-здрава конструкция.
Видео инструкциите са в две части, а накрая съм приложила и диаграма. Надявам се да са достатъчно ясни.



 Цъкнете за пълен размер.

6 коментара:

  1. СУУУУУУУУУУПЕР ДОБРЕ изглежда, но аз не бих се захванал =D

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък подходих обратно - захванах се с ентусиазъм и в последствие взех да съжалявам. :D Но мисля тия дни да направя още една-две такива. ^^

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина са страхотни! Вчера направих две и въпреки че отнемат доста време определено си заслужава :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ха-ха, мен пък слънцата ме успокояват даже :Д

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни и ясни инструкции а резултатът си заслужава :)

    ОтговорИзтриване