27.09.2010 г.

Оригами цветна въртележка

Оригиналното име на това модулно оригами е Santiago Flower Ball. Прави се сравнително бързо и лесно и изглежда доста приятно, макар че не е особено функционално. Ако му изнамерите някакво приложение, освен събираща прах джаджа за бюро, споделете.
Вижте по-долу как да си го направите.




Всяко "цвете" се състои от четири части. За цялата композиция ви трябват 6 "цветя", което ще рече общо 24 квадрата в цветове по ваш избор. Свързващите ленти са 12 на брой, като късата им страна трябва да е същата дължина като страната на квадратите, а дългата им страна да е два пъти страната на квадратите. Аз използвах квадрати със страна 5 см., а лентите ми бяха с пропорции 5 x 10 см. Условният диаметър на готовото оригами се получи около 10 см.


2 коментара:

  1. Дори не разбрах как се озовах при теб, но много ми харесва! :)
    Чувала бях за този тип оригами, и даже бях виждала тук таме, но никога не бях се интересувала как се правят.:)
    Обаче нещата, които правиш и показваш са толкова запленяващи, че на човек му се приисква да опита.. :)
    Макар да не съм от най-търпеливите.. Кой знае..

    Продължавай да твориш, а пък аз ще наминавам да те навестявам често :)

    Усмивки!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за усмивките и топлещите думи и успех с опитите! Почнеш ли веднъж, виждаш, че не е толкова трудно, колкото изглежда. :)

    ОтговорИзтриване