18.10.2010 г.

Източна любов

Една картичка за КФП № 38 - "Love letters & Script / newspaper". Реших да зарежа стандартните любовни идеи и да заложа на експеримента и въздействието. Така направих този доста обикновен плик, който обаче крие в себе си неочаквано съобщение - пъзел-сърце с послание "You complete me". Тъй като е всеизвестен факт, че в любовта хората са срамежливи и потайни, това ми се стори като един хем нежен, хем мистериозен и малко закачлив начин да споделиш чувствата си с любимия човек. Любовта все пак е винаги пъзел и загадка, която се опитваме да разгадаем. ^^
Лично за мен това беше и чудесна възможност да изпробвам хартиите "Eastern Promise", които купих наскоро от "Двете елши". Надявам се резултатът да ви харесва!


Това са двата типа хартия, които използвах - за плика и за сърцето.

Затвореният плик. Използвах копринена връв и копче за затваряне и добавих акцент в горния ъгъл.

Отвореният плик и пъзелът-сърце на части.

Малко калпаво сглобеният (днес бързах...) пъзел.

10 коментара:

  1. Поздравления, идеята е уникална! Тъкмо си мислех, колко много ще си приличат всички проекти, и видях твоя - прекрасен!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! Старая се да мисля извън обичайните рамки и се радвам, когато се получават хубави неща. Техническата част ми куца, но още нямам достатъчно опит с кардмейкинга, така че има време да си подобря и техниката (надявам се).

    ОтговорИзтриване
  3. Много оригинално и впечатляващо!

    ОтговорИзтриване
  4. Силно въздействаща картичка!!!

    ОтговорИзтриване
  5. всичко извън рамките, обикновено е много по-въздействащо и запомнящо.
    впечатлена съм, от многото части и многото емоции, които извиква твоят проект.Респект!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви за хубавите отзиви - изключително съм поласкана и зарадвана. Не очаквах картичката да предизвика чак такъв ефект. Приятно ме изненадвате с коментарите си. :)

    ОтговорИзтриване
  7. Една наистина вълнуваща композиция! Чудесна е, Нефи!

    ОтговорИзтриване
  8. Изключително оригинално - поздравления!
    Благодаря ти, че участва в моята тема за "Картичкофуриите"!
    целувки Нана

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасна идея- много мила и оригинална :). Много ми хареса.

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря на всички за положителните коментари, топлите ми душата. :)

    ОтговорИзтриване